יום שבת, 14 במאי 2011

כל מה שצריך לדעת על טיסות פנים בתאילנד


החלטת שהגיע הרגע המתאים ביותר לטוס לתאילנד ועכשיו אתה נמצא בשלב תכנון הטיול עצמו..? מצוין, כי אחד הדרכים הטובות ביותר בשביל להתנייד בתוך תאילנד זה בלי שום ספק בעזרת טיסות הפנים שמציעות חברות התעופה התאילנדיות אשר מבצעות טיסות אלו מדי יום ביומו.
רוצה לשמוע עוד על טיסות פנימיות בתאילנד..? הגעת למקום הנכון בו תשמע את כל האמת על הנושא!


מהם טיסות פנים בתאילנד ?
טיסות פנים בתאילנד אלו בעצם טיסות אשר מבצעות אותם חברות תעופה תאילנדיות, כגון: תאי איירוויס, בנגקוק איירוייס וכדומה, אשר טסות מצד אחד של תאילנד לצדו השני, כיום הטיסות הפנימיות בתוך תאילנד נחשבות לאמצעי התחבורה הפופולארי ביותר שקיים, כאשר בלי שום ספק הדבר בעבור התייר חוסך לא מעט זמן בהתניידות ממקום למקום על גביי מפת תאילנד.
כיום ישנם עוד מספר אמצעי תחבורה בתאילנד שהם האוטובוסים והמוניות, אבל במידה ותחשבו על הנושא בקפידה לאף אחד מאיתנו אין זמן של 14 שעות נסיעה מכיוון לכיוון, במיוחד כאשר מדובר על טיול קצר של 3 שבועות שהינו הטיול הסטנדרטי בתאילנד כיום.
כמובן שכמו לכל דבר בחיים גם לטיסות פנים בתאילנד ישנם חסרונות וישנם יתרונות, כאשר היתרון המובהק הינו הטיסות הקצרות יחסית שמביאות אותך מנקודה לנקודה, החיסרון הוא העלויות והוצאות הכספיות על הטיסות האלו, אף על פי שאין ספק שהטיסה עצמה חוסך המון זמן שזהו כסף בסופו של דבר, כי אחרי הכל מגיעים לחו"ל בשביל לראות את הנוף והדברים הכי תוססים מקרוב ולא מחלון של אוטובוס או מונית.


עלויות ומחירים של טיסות פנים בתאילנד
אחד הנושאים בלי שום ספק הכואבים הינם העלויות והמחירים של טיול בתאילנד, כאשר הטיסות לתאילנד והטיסות הפנימיות בדרך כלל הינם המרכיב היקר ביותר בכל הטיול ולכן, חשוב מאוד שתדע מהם המחירים של הטיסות האלו בשביל שתוכל לקבל מדד מדויק ולהגיע הכי מוכן שיש לתאילנד הקסומה.
כיום טיסה אחת מכיוון לכיוון בתאילנד עולה בסביבות הממוצע של 150$ ויכול להגיע גם עד 300$ בהתאם לזמן שהחלטתם להזמין את הטיסה עצמה.
כמובן שבמידה ותחליטו שאתם רוצים לרכוש את הטיסות מראש ואתם יודעים שאתם לא מוותרים על התענוג הזה בעבור שום הון שבעולם, ישנה אפשרות לרכוש 3 טיסות פנימיות בתאילנד במחיר של 350$ שזהו מחיר מצחיק שיוצא בסביבות ה 120$ בממוצע לכרטיס טיסה לכיוון אחד.
בכל אופן חשוב מאוד לבצע בדיקה כלילה לפני שמחליטים להזמין טיסות פנים בתאילנד ולראות מי היא החברה אשר נותנת לכם את המחירים הטובים ביותר בשביל שתוכלו לצאת כמה שיותר בזול בטיול היקר שנקרא "תאילנד הקסומה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך לבלוג "טיסות לתאילנד"