יום ראשון, 18 ביולי 2010

טיסות לתאילנד בחורף הישראלי

דווקא לאלו שרוצים לברוח מהחורף הישראלי האולטימטיבי והקר לחופשה בחו"ל, האפשרויות הם שונות ומגוונות אף על פי שמרבית יעדי הנופש בחו"ל, כגון: יעדי עגן הים התיכון ויעדי אירופה הם ניתנים לנופש אך ורק עם אתם מתחברים למזג האוויר הקריר ששרוי באירופה.
אבל לאלו שמחפשים חופשה קיצית בזמן שבישראל חורף ישראלי אמיתי רווי גשמים ושיטפונות, האופציה הטובה ביותר היא לתפוס טיסה לתאילנד ולנסוע לתופס בטן גב בחופים המפנקים שמציעה תאילנד.
האפשרויות של טיולים בתאילנד בזמן החורף בישראל הם שונות ומגוונות, אך כמובן שבשביל טיול שכזה דרושה תקופת זמן לא קטנה, מכיוון שתסכימו איתי שלא תטוסו לתאילנד לשבוע, הרי רק הטיסה הלוך וחזור לוקחת יומיים ולטייל 5 ימים זה ממש לא אפקטיבי ובמיוחד לא אחרי טיסה ארוכה שכזו.
לאלו שמחפשים את הטרקים הנועזים בג'ונגלים השונים בחו"ל, האופציה של טיול בצפון תאילנד יכולה להיות אידיאלית בשילוב של טיסת פנים בתאילנד בסיום הטיול וירידה מהירה וקלה לחופי תאילנד שמתאימים בדיוק לאלו שרוצים לברוח מהחורף הישראלי.

שבישראל קר וגשום בתאילנד שיא העונה


שימו לב!
כאשר בישראל חורף קר וגשום בתאילנד שיא העונה ולכן, הקדמת ההזמנה של כרטיס הטיסה מישראל לתאילנד תביא גם לסיכויים טובים שתמצאו כרטיס מוזל יחסית ליעד וגם שתמצאו מקום פנוי, שיא העונה בתאילנד הוא בין תקופת דצמבר ועד לתקופת סוף מרץ שבה מתחילים המונסונים הרעים של תאילנד.
תאילנד מאוד מבוקשת בתקופה זו בגלל מזג האוויר נוח ונעים ובגלל העובדה שהאפשרויות לבילוי וטיול באזור הם נרחבות ביותר.
מחפשים להזמין כרטיס לתאילנד ברגע האחרון...? הנה הפתרון האידיאלי עבורכם!
עם קרה לכם שאתם מחפשים כרטיס טיסה לתאילנד ואתם חסרי עונים בגלל העובדה שחיכיתם לרגע האחרון ובגלל העובדה שהרשאתם לעצמכם להמתין ולחשוב שכרטיס הטיסה לתאילנד הוא כמו כרטיס טיסה ליוון או טורקיה.
נסו את הדבר הבא...בדקו דווקא את הטיסות של חברות התעופה הזרות שנחשבות זולות יותר מחברות התעופה הישראליות וכמו כן לנסות ולהירשם על מקומות ברשימת המתנה, אל תנסו לרשום מספר מקומות רב מדי לרשימת המתנה בגלל שהסיכויים שיאשרו לכם 5 מקומות על פני מקום אחד הם קלושים ביותר, בגלל שבדרך כלל הביטולים לטיסות הם לא בתדירות גדולה כל כך ותאילנד מבוקשת מאוד כאשר ובישראל קר וגשום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך לבלוג "טיסות לתאילנד"